Veelgestelde vragen
Bestelling & Betaling
Kies het gewenste product, selecteer de juiste maat/kleur (indien van toepassing), en klik op ‘In winkelmand’. Volg daarna het betaalproces om je bestelling af te ronden.
Wij accepteren de meest gangbare betaalmethoden, waaronder:
- Bancontact
- iDEAL
- Kredietkaart (Visa & Matercard)
- Apple Pay
Ja. Al onze betalingen verlopen via een beveiligde SSL-verbinding en betrouwbare betaalproviders, zodat je met een gerust hart kunt betalen.
Verzending & Levering
Onze producten worden rechtstreeks verzonden vanuit ons magazijn in Azië.
- Verwerkingstijd: 1–3 werkdagen
- Verzendtijd: 7–10 werkdagen
In totaal bedraagt de gemiddelde levertijd 8–13 werkdagen. Als er vertraging optreedt, brengen we je hiervan op de hoogte.
Nee, bij Antwerp Edit is verzending altijd gratis.
Let op: de retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij je een beschadigd of foutief product hebt ontvangen.
Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je een e-mail met een persoonlijke Track & Trace-code.
Je kunt je pakket volgen via onze track & trace. Het kan 2–3 dagen duren voordat de trackinginformatie zichtbaar wordt.
We houden je op de hoogte bij vertraging. Duurt het echt langer dan verwacht? Neem dan contact op via info@antwerpedit.be – we helpen je graag verder.
Stuur ons een foto van het beschadigde product via e-mail (info@antwerpedit.be).
We sturen je dan kosteloos een vervangend exemplaar. Restitutie is in dit geval niet mogelijk. Is ook het vervangende product beschadigd? Dan ontvang je het volledige aankoopbedrag terug.
Als je pakket zoekraakt, sturen we gratis een nieuw exemplaar op.
Komt ook dat niet aan? Dan ontvang je je geld terug.
Als een pakket wordt geweigerd of niet wordt opgehaald en daardoor terugkeert naar onze leverancier in Azië, brengen wij €15 administratie- en verzendkosten in mindering op het terug te betalen bedrag.
Onze verwerking start direct na bestelling. Daardoor is annuleren helaas niet mogelijk.
Je kunt je bestelling na ontvangst wél binnen 30 dagen retourneren voor een terugbetaling. Bekijk hiervoor ons retourbeleid.
Onze producten worden geproduceerd in samenwerking met betrouwbare leveranciers uit voornamelijk Azië. Elk item wordt zorgvuldig geselecteerd en getest op kwaliteit, zodat jij unieke producten ontvangt die je niet zomaar ergens anders vindt.
Retourneren & Terugbetalingen
Ja. Je hebt 14 dagen na ontvangst de tijd om je bestelling terug te sturen. Je kunt hiervoor contact opnemen via info@antwerpedit.be. Je ontvangt vervolgens instructies voor het retourproces.
De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen.
Zodra we je retour in goede staat ontvangen hebben, verwerken we je terugbetaling binnen 14 dagen via de originele betaalmethode. Je ontvangt hiervan een bevestiging per mail.
Productinformatie
De beschikbare maten staan vermeld op elke productpagina. Raadpleeg zeker ook de maattabel als je twijfelt.
Ja, bij elk kledingstuk vind je een maattabel die je helpt de juiste maat te kiezen.
De wasinstructies vind je op het etiket van elk kledingstuk. We raden aan om kleding binnenstebuiten te wassen op lage temperatuur en niet in de droogkast te stoppen om de kwaliteit te behouden.
Klantenservice & Contact
Je kunt ons 7 dagen per week mailen op info@antwerpedit.be. We antwoorden meestal binnen 24 uur.
Maandag - Vrijdag: 10:00 - 17:00
Zaterdag: 10:00 - 14:00
Let op: Wij hebben geen fysieke winkel.
Je kunt ons volgen via Instagram of Facebook, maar voor vragen of klachten vragen we je om contact op te nemen via e-mail.
Overige vragen
Ja! Volg ons op social media of schrijf je in voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van acties en kortingscodes.
Sommige items zijn tijdelijk of in beperkte oplage beschikbaar. Als een product niet meer op voorraad is, staat dit duidelijk aangegeven op de productpagina.
Wij werken met een netwerk van leveranciers, voornamelijk in Azië. Elk item wordt geselecteerd op kwaliteit en uniek design.
Nog een vraag?
Neem gerust contact op via info@antwerpedit.be.