Verzending & levering

Bedankt voor je aankoop bij Antwerp Edit. Wij doen er alles aan om je een vlotte en betrouwbare winkelervaring te bieden – van bestelling tot levering. Op deze pagina lees je alles over onze verzendprocedure, levertijden en wat je kunt doen bij eventuele problemen.


Levertijden

Wij werken samen met een leverancier in China en verzenden je bestelling rechtstreeks vanuit het magazijn. Dankzij deze rechtstreekse samenwerking kunnen we besparen op transport-, opslag- en verpakkingskosten, wat ons in staat stelt eerlijke prijzen aan te bieden.

Levertijd:

  • Verwerking: 1–3 werkdagen

  • Verzending: 7–10 werkdagen

In de meeste gevallen wordt je bestelling binnen deze termijn geleverd. Mocht er vertraging optreden, dan brengen we je uiteraard op de hoogte.


Verzendkosten

Bij Antwerp Edit betaal je geen verzendkosten. Houd er wel rekening mee dat retourkosten voor eigen rekening zijn. Dit is goed om mee te nemen in je aankoopbeslissing, zeker als je meerdere producten bestelt om uit te proberen.


Bestelling volgen

Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je een e-mail met een persoonlijke track & trace-code. Hiermee kun je je bestelling volgen via onze trackingpartner ParcelPanel. Houd er rekening mee dat het 2–3 dagen kan duren voordat de eerste trackinginformatie zichtbaar is.


Leveringsproblemen

Hoewel we streven naar een vlekkeloze levering, kan er soms iets misgaan. In dat geval staan we klaar om je te helpen.

Beschadigd product

Is je product beschadigd aangekomen? Dan sturen we kosteloos een vervangend exemplaar. Restitutie is in dit geval niet mogelijk. Als ook het vervangende product defect blijkt, betalen we je het volledige aankoopbedrag terug.

Pakket kwijtgeraakt

Bij verlies van een pakket sturen we eerst gratis een nieuw pakket op. Alleen wanneer ook dat niet aankomt, gaan we over tot terugbetaling.

Weigering of mislukte levering

Indien een pakket wordt geweigerd of niet wordt opgehaald bij het postpunt (na meerdere bezorgpogingen), wordt het teruggestuurd naar onze leverancier in Azië. In dat geval houden we €15 in op het terug te betalen bedrag als vergoeding voor verwerkings- en transportkosten.


Niet tevreden?

Ben je niet tevreden met je product? Bekijk dan ons retourbeleid voor informatie over hoe je je bestelling eenvoudig kunt terugsturen.


Bestelling annuleren

Onze bestellingen worden automatisch verwerkt en verzendklaar gemaakt. Hierdoor is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren zodra deze is geplaatst. Je kunt je bestelling wel binnen 30 dagen na ontvangst retourneren voor een volledige terugbetaling.


Herkomst van producten

Antwerp Edit werkt met een wereldwijd netwerk van leveranciers, waarvan de meeste zich in Azië bevinden. Elk product wordt zorgvuldig geselecteerd, getest en verpakt volgens internationale kwaliteitsnormen. We werken uitsluitend met fabrikanten die hoge kwaliteit en betrouwbaarheid garanderen. Zo kunnen we unieke, kwalitatieve producten aanbieden die je niet overal vindt.


Vragen over je bestelling?

Bekijk eerst onze FAQ-pagina, waar we de meest gestelde vragen beantwoorden. Geen antwoord gevonden? Neem dan gerust contact met ons op.

E-mail: info@antwerpedit.be
Beschikbaar: 7 dagen per week
Reactietijd: meestal binnen 24 uur


Antwerp Edit – Less noise. More style.